Proste, a zarazem bezpieczne badania umożliwiają diagnostykę, przydatną np. w przyszłym planowaniu rodziny. Bezbolesne, szybkie i niezwykle szczegółowe testy pozwalają określić nam przyczyny między innymi: zaburzeń płodności, wszelkich problemów zdrowotnych związanych z narządami kobiecymi,w tym guzów jajnika, zmian trzonu macicy (mięśniaki macicy, polipy endometrialne itp.), chorób u kobiet w ciąży, nawracających infekcji dróg rodnych. Badania diagnostyczne są niezwykle ważne w życiu każdej kobiety, gdyż pomagają sprawnie, a przede wszystkim całkowicie wyeliminować wszystkie nieprawidłowości. Szybka reakcja pozwoli zastopować postępującą po cichu chorobę i zniwelować jej skutki do minimum, dobrać skuteczne leczenie, a w efekcie cieszyć się wyśmienitym stanem zdrowia.

kolposkopia-mikroskop

Diagnostyka kolposkopowa patologii szyjki macicy

• fachowa weryfikacja nieprawidłowych wyników cytologii (LSIL/ASCUS, czyli tzw. Grupa III wg. Papanicolau, HSIL/ASCH)
  • ocena kolposkopowa i leczenie ektopii gruczołowej, potocznie zwanej ‚nadżerką’
  • diagnostyka i leczenie zmian przednowotworowych szyjki macicy (CIN – śródnabłonkowa neoplazja szyjki macicy, dysplazja szyjki macicy)
  • brodawczaki/kłykciny szyjki macicy
  • nowotwory szyjki macicy

Diagnostyka vulvoskopowa chorób sromu

• brodawczaki/kłykciny sromu
  • zmiany liszajowate sromu (lichen sclerosus)
  • zmiany atroficzne sromu
  • zmiany przednowotworowe sromu (VIN – śródnabłonkowa neoplazja sromu)
  • nowotwory sromu

Diagnostyka zmian patologicznych w obrębie narządu rodnego

• torbiele, cysty, guzy jajników
  • mięśniaki, polipy macicy

Diagnostyka USG wysokiej klasy aparatem marki Voluson

• USG ginekologiczne dopochwowe i przezbrzuszne
  • USG piersi
  • USG położnicze
do-zakladki-profilaktyka-USG-3

Diagnostyka dolegliwości menopauzalnych

Diagnostyka dolegliwości menopauzalnych jest możliwa przede wszystkim dzięki dedykowanym badaniom hormonalnym jak dzięki badaniom biochemicznym i obrazowym.